حنا
نوشته شده توسط : علی امجدی نژاد
 

روزي مادر حنا به حنا گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

مادر بزرگ حنا به حنا گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

پسر شجاع اومد به حنا گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

پدر پسر شجاع اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

پينوكيو اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

شيپورچي اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

رامكال اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

پادشاه شهر اوز اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

رابيون حود گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

تام و جري گفتند حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

سرنپيتي اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

انشلي باموهاي ابيش اومد گفت حنا بيا غذاتو بخور حنا گفت من نمي خورم

پرين اومد گفت حنا بيا غذا تو بخور حنا گفت من نمي خورم

بنل با بامزي اومدند گفتند حنا بيا غذا تو بخور حنا گفت من نمي خورم

بابا من با دوست پسرم تو كافي شاپ پيتزا ميل كردمسرکارید!

 





:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: